Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-08-29

Lugn, du hinner!

Hej
Känner du någon som stressar och behöver lugnas ned lite? Denna stämpel tycker jag är så passande när vi stressar runt. Jag gjorde detta kort lite större ca 15x20. Jag rullade änden på taggen i kanten som jag satte stämpeln på. Vek pappret i ena hörnet för att man skulle få se den härliga baksidan. I det hörnet satte jag också en tag, som man kan dra ut. Där skrev jag Lugn!  :)
Jag stansade kanten med en kantstans för att få lite spetskänsla. Lite bling och blommor.
Papper: Corédinations-Duchess Rose och Buttercup. Beautiful Moments Charish paper.
Blommor: Kaiser
Stämpel: Du hinner
Bling
Band: Offray.
Tag
Chalk: Cheastnut Roan
Brad
/Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar