Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-11-21

Julkort i ovanlig färg

Hej alla glada scrappare.
Jag har gjort ett julkort i grälla färger. Pappret är jätteläckert och ganska ovanligt i färger för just julkort, men ack så snyggt. Jag valde en knallig grön färg som bas.Sedan tog jag en hallonröd som matchade med hustaken. Efter det tog jag en spillbit av mönsterpappret, valde baksidan upp, och lade som en liten bård. På bården fäste jag sedan min hälsning med brads. Detta papper gjorde det mycket lätt att använda Snowpen. En penna som lägger på ett lager med "gegga" så det ser ut som snö. Jätteläcker! Ganska svårt att fotaografera, men hoppas ni ser. Annars finns kortet i butiken så ni kan kika.
Papper: Core´dinations heartfelt och appelgren, My little shoebox-Winter wounderland Snowflake Vally
Chalk: Warm red, lime, creamy brown.
Band: My Arts
Brads: Elements
Glitter: Stardust
Snowpen.
/Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar