Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-12-26

Presentförpackning till Nyårsfesten

Hej alla glada scrappare!
Hittade detta gamla whiskeyrör hemma och tänkte att det går ju bra att altra.
Använde decoupagelim för att få det att sitta fast ordentligt. Ett cardstock blev lite för kort så jag gjorde en snörning med silverband istället. Längst upp och längst ned satte jag först ett vanligt vitt sidenband och sedan det vackra blå bandet.
För mig är Nyårsafton massor med silverglitter och även isigt blå. Här hittade jag ett papper med stjärnor på som jag tyckte var så passande. Då det är svårt att få fast blingbradsen så knipsade jag av dem och satte fast dem med "röd" tejp, så det sitter ordentligt.
Tagen gjorde jag själv och chalkade i tre kulörer. Maskad bort God Jul och stämplade bara gott nytt år.
Glittret hittade jag i min jullåda :)
Papper: Three bugs in a rub-Lazy summer.
Band: My Arts
Blommer: Kaiser
Brads: Creativ Imagninations
Stämpel: God Jul och gott nytt år

Gott slut och gott nytt scrappår!
/Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar