Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2013-03-24

Ljuvliga söta Penny Black stämplar...

Ja, jag måste börja med att erkänna att jag köpte dessa stämplar till min dotter med ursäkten att Penny Blacks stämplar inte är min grej....Men kunde jag ha mer fel! Det visade sig att de var helt ljuvliga att använda.

Arket från Penny Black heter "Hugs" och innehåller inte mindre än 10 st motivstämplar och 3 små textstämplar. Jag har dessutom använt stämplar från Amazing Scrap.


Stämplarna på framsidan är båda ut Penny Black "Hugs"

 
Stämpeln på insidan är en nyckelpiga från Amazing Scrap.
Kortet är skapade i A6 format och med enkelhet som grundidé. Blev riktigt nöjd själv och sugen på att göra fler kort med dessa ljuvliga stämplar. Motiven är färglagda med Distress Ink Markers

Papper till korten är från;
Graphic 45
Anna Griffin 
Coré dinations

//Kasia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar