Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-05-13

ATG Gun

Hej
Nu vill jag visa er mitt absolut bästa köp genom tiderna!!!
En ATG Gun. En tejppistol heter det kanske på svenska. Jag köpte min för 1 år sedan och använder den jämt. Tejpen sitter verkligen där den ska och om man spiller lite utanför så är det bara att dra med fingret så rullar tejpen ihop sig till en liten boll. Den går att beställa i butiken. Man köper tejprullarna i 2/pack och jag beställer oftast 5 askar då blir det billigare. Dessa går naturligtvis också att beställa i butiken.


Du behöver alltså inte sitta och pilla bort det där gråvita skalet på tejpen. Du bara håller in knappen och drar så har du din tejp precis där du vill ha den. Kan det bli bättre? Jag är så superglad för denna briljanta uppfinning. Jag tjatar ofta om hur bra den är antar att mina scrapvänner är ganska trött på att höra detta. Men det blir så när man vet att det finns en sådan fantastisk bra lösning.

Jag har sett många som altrar sin ATG Gun och får till dem jättesnygga. Så då blir den både snygg och praktisk. Enda lilla nackdelen tyckte jag i början när jag använde den var att den är lite tung. Men man vänjer sig snabbt hur man ska använda den och då är alla problem som bortblåsta : )
Jag skulle nog kunna bli en bra säljare för denna produkt : ) Skämt åtsido här kommer lite bilder och en länk till Youtube där en engelsktalande tjej berättar om sin ATG Gun.





Kolla in filmen så ser ni hur ni skall göra. 
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar