Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-05-14

DesignTeam-medlem Vivi


Hej!
Här kommer några korta rader om en norrländska i förskingringen!

Mina rötter finns i Vilhelmina men har bott i Västerås i många år nu. Jag är mamma till en underbar fyraårig (snart fem) tjej och det var just för att kunna göra fina albumsidor med foton på min dotter som jag ramlade in på scrapbooking. Insåg innan jag ens satte igång att jag behövde gå en kurs för att lära mig hur man gör (och kanske främst vad man behöver!) och hamnade då hos Sofia som introducerade mig väl i scrap-världen. Har sedan dess varit helt såld på scrapbooking och vill bara lära mig mer hela tiden! :-)

Nu har mitt skapande hitintills mest bestått av kort och andra alster istället för layouter, som ju var anledningen till att jag började med scrapbooking, men korten finns ju kvar så det kommer säkert att bli en hel del layouter framöver också! :-) 

Någon uttalad stil tror jag inte att jag har när jag scrappar, jag provar än det ena än det andra, men det blir ganska "enkla" saker. Inte så mycket lull-lull med överflöd av blommor och band utan jag satsar hellre på en rolig kortvikning... :-)

Ser verkligen fram emot att både få och ge inspiration tillsammans med övriga DT-medlemmar här på Kreativa Ting och hoppas få träffa många glada scrappare i butiken!

:) Vivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar