Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-09-14

Piano i papper

Idag tänkte jag visa mitt första DT projekt här på Kreativa Ting, och jag visar er idag ett piano i papper som jag gjort efter en egenritad mall. Idén uppkom då en vän till mig frågade vad man kunde ge för sorts kort till en pianolärare, och då sa jag: " Varför inte göra ett piano i papper?". Så jag satte igång och rita en mall så som jag tycker ett piano ser ut i sina vackra former, och så här blev det:






Material:

Papper: Bo Bunny- Et Cetera Symphony
Spets: My Art
Blommor: Kaiser
Band: My Art
Stämpel: Förenade av Kärlek SD-D0500
Pinne: Svetstråd

Ha det bra alla därute!

Kram Becca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar