Butik i Västerås med symaskiner och tillbehör, scrapbooking, kort, motivstämplar, bakprodukter, heminredning, presenter och hobbymaterial.





Kreativa Tings hemsida.

2012-09-04

Presentation; Kasia aka Dalascrap

Hej alla glada scrapvänner och annat löst folk!

Jag är en inbiten scrappare, kortmakare, stämplare, altrare, you name it! Jag skapar av det jag hittar och har så gjort ganska länge men titeln scrappare tog jag nog för ca 6 år sedan. Då fick jag äntligen ett namn för det jag höll på med. En ny värld öppnade sig för mig och jag lär mig fortfarande. Jag är en allätare vad gäller detta; jag scrappar LO´s i så väl clean & simple som shabby/vintage, jag älskar stämplar speciellt La La Land är en favorit. Jag färglägger med såväl vattenbaserat, distress ink markers som alkoholbaserat Pro Marker/Flex Marker och Copics. När jag altrar är det varierad stil där med. Nu här jag inne i en vintageperiod. Så jag lär bjuda på det mesta och lite till. Jag har en stor kärlek till att prova nytt, nya tekniker, nya verktyg och nya sätt att arbeta med materialen.

Så håll till godo med det jag skapar och lycka till i era försök att prova nytt som gammalt. Kom ihåg, ingen kan tala om för dig att DU gör fel! DU bestämmer vad som är rätt och fel!!

//Kasia aka Dalascrap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar